Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
A csomag nem érkezett meg a korábban megadott időpontban, mit tegyek?
Amennyiben a korábban jelzett visszaigazolásban feltüntetett időben nem tudjuk kézbesíteni megrendelését, igyekszünk arról időben, e-mailben, vagy telefonon értesíteni.
Amennyiben ez nem történt volna meg, rendelése pedig a korábban jelzett időpontban nem érkezett meg, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben, hogy utána tudjunk nézni, mi lehet a késedelem oka.
A levélben kérjük tüntesse fel a megrendelésének számát és a korábban ígért várható szállítási időpontot. Az esetleges késedelmek miatt elnézését kérjük, megértését és türelmét köszönjük.