Elfelejtette jelszavát?
Fűtőtest ajánlatunk
Karácsonyi dekorációs ajánlatunk

Kategóriák

Paraméteres szűrés

Gyártó
Garancia
TOPáruk ajánlatok

Hírlevél

Népszerű termékek

Hűségpont gyűjtés

Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.

1 hűségpont 1 ft-nak
felel meg.


Részletekért kattintson ide

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Összehasonlítás

Karácsonyi illatpálcák a ScentSicles-től Műfenyők a Dekortrend-től Dekorációs világítás a TOPáruktól Fűtőtest ajánlatunk Konyhai kisgépek Információk, online ügyfélszolgálat

Információk



ÁTVÉTELI ÉS
FIZETÉSI MÓDOK
Hol és mennyiért?
részletek


ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ONLINE
Kérdése van? Segítünk!
részletek


PANASZ
BEJELENTŐ
Panasza van? Írja meg!

részletek


VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS
Elállna a vásárlástól?

részletek


GARANCIA
ÜGYINTÉZÉS
Meghibásodott a  termék?
részletek


MEGRENDELÉS
KÖVETÉS
Hol tart a rendelése?
részletek


MEGRENDELÉS
TÖRLÉSE
Töröljük megrendelését?

részletek


VÁSÁRLÓI
VÉLEMÉNYEK
Vásárlóink mondták

részletek

 
Átvételi és fizetési módok

Így veheti át az áruházunkban megrendelt terméket, a vásárlás értékét pedig az alábbiak szerint egyenlítheti ki.


 

  Átvételi módok

 HÁZHOZSZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL

990 Ft-tól / csomag

A GLS futárszolgálat a csomag elindításától számított 1 munkanapon belül kézbesíti a csomagját a rendelésben megadott szállítási címre. A kiszállítással kapcsolatban e-mailben és sms-ben is tájékoztatjuk.

Még több információ

 

 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL GLS CSOMAGPONTON

590 Ft / csomag

A GLS futárszolgálat a csomag elindításától számított 1 munkanapon belül kézbesíti a csomagot a rendelésben megadott GLS Csomagpontra, melynek nyitva tartási idejében csomagját bármikor átveheti. A kiszállítással és átvétellel kapcsolatban e-mailben és sms-ben is tájékoztatjuk.

Még több információ

 

 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL PICK PACK PONTON

690 Ft / csomag

A Pick Pack Pont futárszolgálat a csomag elindításától számított 2-5 munkanapon belül kézbesíti a csomagot a rendelésben választott Pick Pack Pontra, melynek nyitva tartási idejében csomagját bármikor átveheti. A kiszállítással és átvétellel kapcsolatban e-mailben és sms-ben is tájékoztatjuk.

Még több információ

 

 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL WEBOX TERMINÁLBÓL

700 Ft / csomag

A Webox terminálba feladott csomagot 2 munkanapon belül kézbesítjük a rendelésben választott terminálba. Ezzel a szállítási lehetőséggel Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné a rendelt csomagot átvenni. A kiszállítással és átvétellel kapcsolatban e-mailben és sms-ben is tájékoztatjuk.

Még több információ

 

 SZEMÉLYES ÁTVÉTEL CÉGÜNK SZÉKHELYÉN

NINCS LEHETŐSÉG

Üzlethelyiséggel, bemutatóteremmel és Ügyfélszolgálati irodával nem rendelkezünk, így cégünk székhelyén személyes ügyintézésre és áru átvételre nincs lehetőség!

 
Fizetési módok

 

 UTÁNVÉT - átvételkor, készpénzzel

Utánvétes fizetés választásakor a csomag átvételkor készpénzben egyenlítheti ki a rendelés értékét.

 

 ELŐRE UTALÁS - banki átutalással

Előre utalás esetén a rendelés feldolgozását követően e-mailben és SMS-ben küldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A rendelés átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek részleteiről a későbbiekben e-mailben tájékoztatjuk.

 

 ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS - az interneten keresztül

Online bankkártyás fizetéskor áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés teljesítése csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a OTP Mobil Kft.

Fizetési tájékoztató

 


 
 
 

Ügyfélszolgálat

Kérdése, észrevétele van? Segítünk!


 

 


 
 
 
Panasz bejelentő

Segítsen, hogy segíthessünk! Ossza meg velünk panaszát!


 

Megérkezett megrendeléssel kapcsolatos észrevétele van?
Segítsen, hogy segíthessünk! Ossza meg velünk panaszát!


A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy észrevételét / panaszát az alábbi ürlap kitöltésével juttassa el ügyfélszolgálatunk felé.
 
Az alábbi adatok megadásával egyszerűen eljuttathatja hozzánk észrevételét. A panasz elküldését követően az érintett témában illetékes kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben, vagy telefonon.
 
Sérült, törött termék bejelentése esetén kérjük, a sérült termékről fényképet is szíveskedjen küldeni a dokumentum feltöltő segítségével.
 
Fontos, hogy panaszát csak egyszer jelentse be, a válasz levél érkezéséig türelmét köszönjük!
 


A beérkezett leveleket igyekszünk minél gyorsabban megválaszolni.

Panasz jellege: *
Az Ön neve: *
Az Ön e-mail címe: *
Az Ön megrendelés száma: *
Az Ön telefonszáma: *
Dokumentum csatolása
Az Ön üzenete: *
Ellenőrző kód:
captcha
 « A hitelesítéshez kérjük írja be a képen látható számot!

 


 
 
 

Vásárlástól való elállás

Nem tudja hogyan küldhetné vissza az árut?


 


 
A megrendelt termékre még sincs szüksége?
Elállna a vásárlástól, de nem tudja hogyan küldhetné vissza az árut?
 

A rendelés kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) lehetősége van indoklás nélkül elállni rendelésétől. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól a Kormány 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. Elállás esetén a bejelentéstől számított 14 naptári napon belül (postai úton, nem portós küldeményként) cégünk részére adja fel küldeményét.

A vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A fogyasztó az elállási nyilatkozatát az alábbi űrlap kitöltésének segítségével, az Információk menüpontban feltüntetett telefonszámon, postai úton, vagy e-mail címen közölheti cégünkkel.
 
A hozzánk visszaérkezett árut az átvételtől számított 14 naptári napon belül visszavásároljuk. Visszavásárlás esetén a termék kiszállítási költségét is visszautaljuk.
 
Gyakran felmerült kérdések a 14 napos elállással kapcsolatban
 
I. Cégként vásároltam az áruházukban, de nincsen szükségem a termékre. Élhetek az elállási joggal?

NEM! A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási jog csak a fogyasztókat illeti meg, cégeket nem. A Ptk. 8:1. § 3. pontja szerint  fogyasztó nem más, mint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Azaz jogi személyeket, cégeket nem illet meg az elállási jog.

Továbbá az Ügyfél NEM gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

- olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján, vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza,

- hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást az Ügyfél felbontotta,

- valamint a vonatkozó jogszabályok által meghatározott további esetekben.

 

II. A termék visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli?

IGEN! A termék cégünk címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót (vásárlót) terheli. A címünkre utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.


A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, elállási szándékát az alábbi űrlap kitöltésének segítségével jelentse be ügyfélszolgálatunk felé.
 
Elállás esetén a visszáru csomagot az alábbiak szerint juttassa vissza címünkre:

A terméket az eredeti csomagolásában, minden tartozékával együtt, külső csomagolással ellátva (postai úton) küldje vissza az alábbi címre (a vásárlásról szóló számla Önnél marad):
 
TOPáruk.hu Kft
4225 Debrecen-Józsa, Tócós utca 16.
+36 (30) 274-2430
 

Az Ügyfél külön kérésére és költségére munkatársaink gondoskodnak a megvásárolt áru visszaszállításának lebonyolításáról, az erre vonatkozó igényeket kérjük, ügyfélszolgálatunk felé jelezze.

A visszaküldött csomag nem lehet portós küldemény (utánvétes csomagot
nem áll módunkba átvenni, ezeket a csomagokat visszautasítjuk)!

A rendelés ellenértékét a lenti űrlap kitöltésekor megadott számlaszámra utaljuk vissza (készpénz küldésére nincs lehetőség).

Minden bejelentésre írásos visszaigazolást küldünk a lenti űrlapon megadott e-mail címre.
Az elállási értesítőket a beérkezés sorrendjében folyamatosan dolgozzuk fel.

Fontos, hogy elállási szándékát csak egyszer jelentse be, a válasz levél érkezéséig türelmét köszönjük!
 


A beérkezett leveleket igyekszünk minél gyorsabban megválaszolni.

Az Ön neve
Az Ön e-mail címe
Az Ön megrendelés száma
Rendelés átvételének dátuma
Az Ön telefonszáma
Visszaküldött termék(ek) megnevezése
Visszaküldés (elállás) oka
A termék nem működik
A termék nem tetszik
Hibás a termék
Nem a rendelt termék érkezett
Téves rendelés
Egyéb, kérjük részletezze
Hibaleírás és egyéb adatok
Számla tulajdonos
Számlaszám (ide utaljuk vissza a vételárat)
Dokumentum csatolása

 


 
 
 Céginformációk

   Cég név / Név: TOPáruk.hu Kereskedelmi Kft.
   Cím: 4225 Debrecen, Tócós utca 16
   Telefon: +36-30/274-2430
   E-mail: info@toparuk.hu
  Weboldal: https://www.toparuk.hu
   Áruház neve: TOPáruk.hu - A profi vásárlók webáruháza
   Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-65464/2013.
   Adószám: 23721470-2-09
   Cégjegyzék szám: 09-09-022265
   Cégjegyzéket vezető bíróság: Hajdú-Bihar Megyei Bíróság
   Kapcsolattartó neve: Kalapos Zsolt
   Kapcsolattartó e-mail címe: info@toparuk.hu
   Webhosting szolgáltató: UNAS Online Kft.
H-9400 Sopron, Major köz 2. I/15, unas [kukac] unas.hu


Általános szerződési feltételek
Adatvédelmi tájékoztató

Ujdonságokat keres?
Újdonságaink

Szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdése van?
Szállítási és fizetési információk

Elérhetőségünk:

TOPáruk.hu Kft.
4225 Debrecen, Tócós utca 16.

W: www.toparuk.hu

E: info@toparuk.hu

M: +36 (30) 274-2430

Kedvezményes árú termékeket keres?
Akciós termékeink

Vásárlással kapcsolatos kérdése van?
Vásárlási feltételek

Aktuális szórólapunk
Lapozza át ajánlatainkat online!

Gyarkan ismétlődő kérdések!
Ügyfélszolgálat
  14 napos visszavásárlási garancia
  Nem elégedett a megvásárolt termékkel?
  14 napon belül indokolás nélkül
  visszaküldheti azt!
Elállás bejelentés
  Magyar jótállási feltételek
  Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől?
  Termékeink magyar jótállási feltétellel
  rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
  Több száz csomag átvételi pont
  Rendelését országosan több száz Pick
  Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy
  Webox terminálban, akár hétvégén is átveheti!
© 2011-2016 Minden jog fenntartva! TOPáruk.hu Kft.
Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.