Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.
Rendelését gyorsabban meg szeretné kapni? Amennyiben a visszaigazolásunkban jelzett Pick Pack Pontra átszállítási idő túl hosszú, lehetősége van rendelésének szállítási módját házhozszállításra módosítani*.
* Fontos! Amennyiben rendelése már feladásra került (amiről korábban e-mailben, vagy SMS-ben értesítettük), úgy a módosításra már nem tudunk lehetőséget biztosítani! Értesítjük, hogy a házhozszállítás díja bruttó 400 Ft-al magasabb az eredetileg választott Pick Pack Pontra kézbesítéstől!
Az alábbiakban kérjük, töltse ki a házhozszállításhoz szükséges módosító űrlapot!
Sikeres módosítást követően az űrlapon megadott címre a visszaigazolásban jelzett időpontnál rövidebb határidővel (GLS futárral) házhoz szállítjuk megrendelését. A szállítási mód módosításának sikerességéről a bejelentés feldolgozását követően a megadott e-mail címen, írásban értesítjük. Fontos, hogy megrendelési száma helyesen kerüljön megadásra, hiszen ez alapján tudjuk kérését beazonosítani.
14 napos visszavásárlási garancia Nem elégedett a megvásárolt termékkel? 14 napon belül indokolás nélkül visszaküldheti azt! Elállás bejelentés
Magyar jótállási feltételek Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől? Termékeink magyar jótállási feltétellel rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
Több száz csomag átvételi pont Rendelését országosan több száz Pick Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz (marketing, statisztika, személyre szabás) egyéb cookie-kat engedélyezhet. Részletesebb információkat az Adatkezelési tájékoztatóban talál.