Kategóriák

Paraméteres szűrés

Gyártó
Garancia (magánszemély részére)
TOPáruk ajánlatok

Hírlevél

Népszerű termékek

Hűségpont gyűjtés

Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.

1 hűségpont 1 ft-nak
felel meg.


Részletekért kattintson ide

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Összehasonlítás

Fizetési megoldás

Akciós ajánlatok a TOPáruktól A Foxpost automata működése Újdonságok Fűtőtest ajánlataink Páramentesítő ajánlatok a TOPáruktól Nedis termékek doTERRA esszenciális olaj, illóolaj ajánlatok Hűségpont gyűjtés Qmed termékek

Kérdése, észrevétele van? Segítünk!

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?
Rendszerünk minden feladott megrendelésről automatikus e-mail értesítést küld a rendelésben megadott e-mail címre. A rendelés állapotáról folyamatosan értesítjük Önt e-mailben, vagy telefonon.
Amennyiben Ön regisztrált felhasználónk, rendelésének állapotát nyomon követheti weboldalunkon a Személyes oldal menüpont alatt a Rendeléseim fülre kattintva.

Regisztrációval történő bejelentkezést követően az áruház jobb szélén egy kinyíló menügomb jelzi a legutóbbi rendelés állapotát. A nyomonkövetés oldalon a nyitott és lezárt rendelések külön csoportban érhetőek el. A nyitott megrendelés(ek) a rendelés feldolgozásától a csomagolásig folyamatosan nyomon követhető(k).

Amennyiben a rendelést követő 2 munkanapon belül nem érkezik írásos visszajelzés megrendelésének állapotáról postafiókjára, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Számtalan esetben kaptunk visszajelzést az elmúlt időszakban, hogy bizonyos levelezők levélszemétként kezelték a visszaigazolásunkat, így ügyfeleink nem értesültek időben az általunk küldött információkról. Freemail, citromail, vipmail levelezők használata esetén gyakran kapunk hasonló visszajelzéseket.

Weboldalunkon így jelenik meg a nyitott, teljesítésre váró megrendelés listája:
(a nyomon követés csak regisztrált felhasználó esetén érhető el.)


Az Ön neve: *
Az Ön e-mail címe: *
Az Ön megrendelés száma:
Az Ön telefonszáma:
Dokumentum csatolása
Az Ön üzenete: *
Adatkezelés
Hozzájárulok az adataim kezeléséhez és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.

Ujdonságokat keres?
Újdonságaink

Szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdése van?
Szállítási és fizetési információk

Elérhetőségünk:

TOPáruk.hu Kft.
4031 DEBRECEN, Házgyár u. 5.

W: www.toparuk.hu

E: info@toparuk.hu

M: +36 (30) 274-2430

Kedvezményes árú termékeket keres?
Akciós termékeink

Vásárlással kapcsolatos kérdése van?
Vásárlási feltételek

Aktuális szórólapunk
Lapozza át ajánlatainkat online!

Gyarkan ismétlődő kérdések!
Ügyfélszolgálat
  14 napos visszavásárlási garancia
  Nem elégedett a megvásárolt termékkel?
  14 napon belül indokolás nélkül
  visszaküldheti azt!
Elállás bejelentés
  Magyar jótállási feltételek
  Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől?
  Termékeink magyar jótállási feltétellel
  rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
  Több száz csomag átvételi pont
  Rendelését országosan több száz Pick
  Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy
  Foxpost terminálban, akár hétvégén is átveheti!
© 2011-2022 Minden jog fenntartva! TOPáruk.hu Kft.