Elfelejtette jelszavát?
Fűtőtest ajánlatunk
Karácsonyi dekorációs ajánlatunk

Kategóriák

Paraméteres szűrés

Gyártó
Garancia
TOPáruk ajánlatok

Hírlevél

Népszerű termékek

Hűségpont gyűjtés

Az áruházunkban regisztrált felhasználóknak virtuális számlát nyitunk, a megrendelt termékek után pedig hűségpontokat írunk jóvá, így a következő (2.) vásárlástól az így összegyűjtött pontokat kedvezményként írjuk jóvá a rendelés végösszegéből. A második rendelés során a vásárló dönti el, hogy melyik rendeléséből és mikor szeretné beváltani a pontokat.

1 hűségpont 1 ft-nak
felel meg.


Részletekért kattintson ide

Tanúsítvány

SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

Összehasonlítás

Karácsonyi illatpálcák a ScentSicles-től Műfenyők a Dekortrend-től Dekorációs világítás a TOPáruktól Fűtőtest ajánlatunk Konyhai kisgépek Információk, online ügyfélszolgálat

Szállítási lehetőségek


Ismerje meg a GLS házhozszállítás előnyeit

Megbízható és gyors csomagszállítás.
A GLS-sel feladott csomagok gyorsan és biztonságban megérkeznek.

Online áruházunkban leadott megrendelését GLS futárral tudjuk a legrövidebb időn belül eljuttatni az Ön által megadott kiszállítási címre. Előnye, hogy Önnek nem kell elhagynia az otthonát ahhoz, hogy megrendelését kézhez kapja.

A GLS házhozszállítással leadott rendelések Magyarország teljes területére (bármelyik településre), a csomag feladásától számítva 1 munkanapon belül kézbesítésre kerülnek!

Hogyan működik?

1. Rendeljen online áruházunkból és a szállítási módnál válassza a GLS házhozszállítás lehetőségét.

2. A csomag feladás napján e-mailben értesítjük a rendelés feladásáról és az ahhoz tartozó csomagszámról.

3. A kiszállítás napján e-mailben és/vagy SMS-ben értesítjük a kiszállítás várható időpontjáról (3 órás időintervallumban), és a kiszállító futár telefonszámáról (így amennyiben esetleg nem megfelelő a jelezett kézbesítési időpont, személyesen egyeztethet a futárral).

Mennyibe kerül a GLS házhozszállítás költsége?

Utánvétes, vagy online bankkártyás fizetés esetén: 1190 ft / csomag
Előre utalás esetén: 990 ft / csomag


A szolgáltatásról bővebben az alábbi linke kattintva tájékozódhat

https://gls-group.eu/HU/hu/home



Tudjon meg többet a GLS CsomagPontról!

A GLS CsomagPontokon lehetősége van személyesen átvenni a webáruházunkban leadott megrendelését. Ezek az átvételi pontok különböző üzletekben működnek (bolt a boltban rendszerben), ahol gyorsan intézheti a csomaggal kapcsolatos ügyeit. Jelenleg Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont érhető el, ahová rendelését továbbíthatjuk. A leggyakoribb nyitva tartási idő hétköznapokon 10.00 és 18.00 óra között, de számos üzlet ennél hosszabb nyitva tartási időben várja a vásárlóinkat.

A GLS CsomagPontra küldés költsége kedvezőbb a házhoz szállításnál, továbbá gyorsabb a Pick Pack Pontra kézbesítésnél (a GLS CsomagPontra feladott csomagok feladástól számított átszállítási ideje csupán 1 munkanap).

A rendelés árvételi pontra érkezéséről SMS-ben és e-mailben is értesítjük.

Hogyan működik?

1. Rendeljen online áruházunkból és a szállítási módnál válassza a Személyes átvétel a több száz GLS CsomagPont egyikén (akár hétvégén is átvehető!) opiót

2. Legördülő listából kiválaszthatja, hogy pontosan melyik GLS CsomagPonton szeretné átvenni rendelését.


3. A csomag átvételi pontra érkezett rendelésről e-mailben és SMS-ben is értesítjük.

4. Az értesítést követően rendelése (az átvételi pont nyitva tartási idejében *) átvehető.

A rendelés átvételi ponton történő személyes átvételére az értesítéstől számítva legfeljebb 5 munkanap áll rendelkezésre.


* Pontos nyitva tartási adatokat és a boltokra vonatkozó egyéb információkat a IDE oldalon talál.

 

Mennyibe kerül a GLS CsomagPontra történő kézbesítés költsége?
Bruttó 490 ft / csomag


Gyakori kérdések és válaszok az átvételi móddal kapcsolatban


Hol találom a legközelebbi GLS CsomagPontot?
A GLS CsomagPont keresővel egyszerűen megnézheti, hol van a legközelebbi GLS CsomagPont.

GLS CsomagPont-keresés

Más is átveheti a csomagot a GLS CsomagPontban?
Igen. Érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza az Ön nevét és címét, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal.

A szolgáltatásról bővebben az alábbi linke kattintva tájékozódhat
https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/gls-csomagpont



Mi is az a Pick Pack Pont?


Pick Pack Pont az országban jelenleg több, mint 600 átvevőponttal érhető el, melyek frekventált helyen található üzletekben, valamint töltőállomásokon találhatóak meg 190 városban.

Hol találok ilyen átvételi pontot?

Avia töltőállomások: Az Avia hálózatának átvevőhelyes partnerként működő töltőállomásai.

Co-op Star hálózat: A családok napi szükségleteinek kielégítését szolgáló élelmiszer, valamint napi cikkek forgalmazójaként működő partnerünk átvevőhelyes pontként működő üzleteinek hálózata.

Inmedio: Nemzetközi standard hálózatunk bevásárlóközpontokban

OMV töltőállomások: Az OMV hálózatának átvevőhelyes partnerként működő töltőállomásai.

Playersroom, Sportfactory, valamint Playmax üzletek hálózata: Hazánk egyik legnagyobb cipő, ruha, valamint sportfelszerelések kis- és nagykereskedőjeként működő partnerünk hálózata a nagyobb plázákban és bevásárló központokban

RELAY: Nemzetközi standard hálózatunk a közlekedési csomópontokban

Mennyibe kerül a GLS CsomagPontra történő kézbesítés költsége?
Bruttó 690 ft / csomag


Mikor válassza a Pick Pack Pont-ot?
Ha Önnek a futárral történő kézbesítés túl költséges, vagy nem tud a megadott időben a szállítási címen lenni, vagy szeretne a szabadidejével saját maga gazdálkodni, akkor mindenképpen válassza a kényelmi, személyes csomagátvételi lehetőséget.

Milyen előnyökkel jár a személyes átvétel?
A személyes átvétel ugyanolyan gyors, és kényelmes, mint a futárral való kézbesítés, ám a készpénzes fizetés mellett lehetőség van a -okon bankkártyával történő fizetésre is. A csomagok így szombaton, sőt vasárnap is átvehetőek.

Hogyan működik?

1. Rendeljen online áruházunkból és a szállítási módnál válassza a Személyes átvétel a több száz Pick Pack Pont egyikén (akár hétvégén is átvehető!) opiót

2. Legördülő listából kiválaszthatja, hogy pontosan melyik Pick Pack Ponton szeretné átvenni rendelését.


3. A csomag átvételi pontra érkezett rendelésről e-mailben és SMS-ben is értesítjük.

4. Az értesítést követően rendelése (az átvételi pont nyitva tartási idejében *) átvehető.

A rendelés átvételi ponton történő személyes átvételére az értesítéstől számítva legfeljebb 5 munkanap áll rendelkezésre.


Mennyi a csomagpontra történő átszállítási idő?
A Pick Pack Pont futárszolgálattal feladott csomag(ok) Budapesten általában a feladást követő 2., míg vidéken a 3. munkanapon vehető(ek) át a választott átvételi pontban!

* Pontos nyitva tartási adatokat és a boltokra vonatkozó egyéb információkat a IDE oldalon talál.


A szolgáltatásról bővebben az alábbi linke kattintva tájékozódhat
http://www.pickpackpont.hu/

Mi is az a Webox terminál?

Kérje megrendelését bármely Webox terminálba, így Ön döntheti el, hogy mikor és hol szeretné a csomagját átvenni. A nap 24 órájában bármikor (legyen az hétvége vagy ünnepnap) és bárhol (országosan 80 db Webox terminál)! A saját tároló nyitásához nincs másra szüksége, csak a megrendelés után kapott egyedi QR vagy numerikus nyitókódjára.

A Webox szolgáltatása lehetővé teszi Önnek, hogy az áruházunkban online vásárolt terméket a választott csomagterminálban bármikor átvehesse. Ez a megoldás tökéletes kényelmet biztosít, hiszen nincs többet sorban állás, adminisztráció és várakozás. Gyors, egyszerű és innovatív!

Hogyan működik?

1. Vásároljon online áruházunkban és a szállítási módot közül válassza a személyes átvétel Webox terminálban lehetőséget. Válassza ki az Önhöz legközelebb eső, vagy legkényelmesebben megközelíthető Webox terminált.

2. A Webox csapata SMS-ben és/vagy e-mailben küld értesítést, amint a csomagja megkezdte az útját, valamint elküldi a csomag átvételéhez szükséges kódokat. Ezután végig követheti a csomagját, ha beírja a csomagkereső alkalmazásba az értesítésben kapott csomagszámot.

3. Az SMS-ben és/vagy e-mailben kapott egyedi QR és numerikus kód terminálba történő beolvasását követően akár 7 másodperc alatt lebonyolíthatja a csomag átvételét! Fontos, hogy az utánvéttel leadott rendelését a Webox terminálnál CSAK BANKKÁRTYÁVAL TÖRTÉNŐ FIZETÉSSEL egyenlíthető ki (a terminál érintőképernyőjének segítségével néhány egyszerű lépéssel fizethet).

4. A folyamat végeztével a rendszer kinyitja annak a rekesznek az ajtaját, ahova a csomagját behelyeztük.

A rendelés terminálon történő személyes átvételére az értesítéstől számítva legfeljebb 3 nap áll rendelkezésre.

A Webox terminálokon nincs időkorlát, így azok nyitva tartási idő nélkül, a nap 24 órájában, a hét minden napján, bármikor elérhetőek jelenleg az ország 80 pontján! Nézze meg, hogy hol található az Ön számára legközelebb elérhető terminál.

Milyen termékek vehetők át a Webox terminálokon?
Egy rekeszbe egyszerre csak egy csomag rendelhető, melynek súlya maximálisan 25 kg és mérete nem haladja meg a legnagyobb rekesz méretét.

A Webox terminálokon 3 különböző méretű rekeszt található:
- a legkisebb 8 x 38 x 64 cm-es
- a közepes 19 x 38 x 64 cm-es
- a legnagyobb 41 x 38 x 64 cm-es


Mennyibe kerül a terminálba szállítás költsége?
Egységesen bruttó 700 ft / csomag

Biztonságosak a Webox terminálok?
Igen, hiszen az egyedi QR és numerikus kóddal a rekesz tartalmát egyedül csak Ön ismerheti, így más nem juthat hozzá az erős acélból készült rekesz tartalmához. A Webox terminálok épségére 3 db CCTV kamera vigyáz, ezen felül a csomagok biztosítva vannak 150.000 Ft értékig.

A szolgáltatásról bővebben az alábbi linke kattintva tájékozódhat
https://webox.hu/

Ujdonságokat keres?
Újdonságaink

Szállítással, fizetéssel kapcsolatos kérdése van?
Szállítási és fizetési információk

Elérhetőségünk:

TOPáruk.hu Kft.
4225 Debrecen, Tócós utca 16.

W: www.toparuk.hu

E: info@toparuk.hu

M: +36 (30) 274-2430

Kedvezményes árú termékeket keres?
Akciós termékeink

Vásárlással kapcsolatos kérdése van?
Vásárlási feltételek

Aktuális szórólapunk
Lapozza át ajánlatainkat online!

Gyarkan ismétlődő kérdések!
Ügyfélszolgálat
  14 napos visszavásárlási garancia
  Nem elégedett a megvásárolt termékkel?
  14 napon belül indokolás nélkül
  visszaküldheti azt!
Elállás bejelentés
  Magyar jótállási feltételek
  Fél a panasz ügyintézés nehézségeitől?
  Termékeink magyar jótállási feltétellel
  rendelkeznek. Garanciális ügyintézés
  Több száz csomag átvételi pont
  Rendelését országosan több száz Pick
  Pack Ponton, GLS CsomagPonton, vagy
  Webox terminálban, akár hétvégén is átveheti!
© 2011-2016 Minden jog fenntartva! TOPáruk.hu Kft.
Webáruház készítés
Weboldalunk további használatával jóváhagyja a cookie-k használatát az adatvédelmi nyilatkozatban foglaltak szerint.